2H Kontor-assistance er en servicevirksomhed, hvor kunderne og deres behov er i fokus.
Vi løser de opgaver, der følger med for at få den administrative del af enhver virksomhed til at fungere optimalt. ”For enhver god forretning kan hurtigt blive en dårlig forretning, hvis ikke bogholderiet er i orden”. Leverandører skal betales, kunder faktureres, de ansatte skal have løn, momsen skal afregnes - og så videre.
Vi udfører de gængse opgaver, der normalt udføres i et bogholderi. Løsningerne skræddersyes efter din virksomheds behov, for her er der ingen standardløsninger, da det er forskelligt fra kunde til kunde, hvad der efterspørges.
Opgaverne løses enten ude i din virksomhed eller på vores kontor alt efter, hvad der er mest praktisk for dig og din virksomhed.
Dansk
Bogholder
Certificeringer
Ansvarsforsikring
Kontaktoplysninger
Lokation
Find revisor i dag
Find en revisor, der passer til din opgave og behov. Udfyld blot vores formular, og udforsk vores store partner database. Gratis og uforpligtende.