Almindelig pli overfor DE ADVOKATETISKE REGLER er ikke tilstedeværende hos Kielberg.
Henviser til sag 58041-MJ-BJ, hertil er deres klient Birgitte Moltke, Marienborg Gods.
Kielberg tager utallige sagsanlæg mod lejerne ved Marienborg Gods, hertil opfyldes ikke almindelig ansvarlighed, kun direkte chikane for egen indtægt, samtlige sager tabes, med ualmindelig grove træk overfor de lejere som Birgitte Moltke, Marienborg Gods har fravalgt grundet lejernes klager til Huslejenævnet, Miljø og Teknik, plus det lokale politi.
Kielberg Advokaterne kan måske undskyldes en anelse, da de ikke har fravalgt Birgitte Moltke, Marienborg Gods.
Find revisor i dag
Find en revisor, der passer til din opgave og behov. Udfyld blot vores formular, og udforsk vores store partner database. Gratis og uforpligtende.
Almindelig pli overfor DE ADVOKATETISKE REGLER er ikke tilstedeværende hos Kielberg.
Henviser til sag 58041-MJ-BJ, hertil er deres klient Birgitte Moltke, Marienborg Gods.
Kielberg tager utallige sagsanlæg mod lejerne ved Marienborg Gods, hertil opfyldes ikke almindelig ansvarlighed, kun direkte chikane for egen indtægt, samtlige sager tabes, med ualmindelig grove træk overfor de lejere som Birgitte Moltke, Marienborg Gods har fravalgt grundet lejernes klager til Huslejenævnet, Miljø og Teknik, plus det lokale politi.
Kielberg Advokaterne kan måske undskyldes en anelse, da de ikke har fravalgt Birgitte Moltke, Marienborg Gods.
Steen Vinkel Jørgensenfor 7 år siden
Danmarksmestre i dårlig stil? Eller Damernes "advokat" magasin
Man skulle tro at et athvert advokatfirma, kan finde ud af at besvare et simpelt spørgsmål, som: "Hvad er der galt med en konkret fuldmagt"
Det kan man ikke hos Kielberg advokater i Odense, mail efter mail til bobestyrer bliver ikke besvaret.
Mail henvendelse til daglig leder (ikke første gang at dette var nødvendigt), fører heller ikke til noget som helst svar.
Det er en totalt overflødig tonedøvhed overfor al anstændighed og kun overgået i direkte sjofelhed af samme selvskabs telefonsvarer dame, der behandler veluddannede kunder som pøbel. Skingert skrigende fornærmelser, afbrydende og nedladende, sætter samme helt nye standarder for rådden optræden.
Det er muligt at der ekstremt travlt, bevares, men så orientere man venligt kunderne om samme; "Vi vender tilbage hurtigst muligt". I stedet for at tvinge de betalende kunder til at kommunikere, igennem klager til Skifteretten. (pga den blokerende fuldmagt), de mange vurderings sites (trustpilot - ageras - bedømmelse.dk etcetera. Selvfølgeligt foruden et betragteligt personligt netværk samt mange merkantile studerende.
Det værste er dog den lammende arrogance personalet lægger for dagen, (telefonforulemperen). Jeg har ikke mødt noget værre..
Kort sagt, Fy for --------!
O tempora o mores