Det eneste alternativ
Vores kunder vælger os, fordi vi er der for dem. Det oplever vores kunder både når de har akut brug for hjælp, men de oplever det også løbende hvor vi aktivt informerer om vigtige deadlines som blandt andet ændring af forskudsopgørelse, betaling af skat, momsfrister mv.
Når der er behov for akut rådgivning, har dette vores højeste prioritet.
Størstedelen af vores kunder vælger os fordi vi har fået god omtale fra andre kunder.
Fantastisk kundeservice er udover at være tilgængelige og overholde aftalte deadlines, at komme med relevante serviceinformationer. Det skal være op til den enkelte virksomhedsejer om han/hun vil gøre brug af disse informationer, men det er vigtigt at vi har gjort opmærksom på f.eks. at der er renter at spare ved frivilligt at indbetale skat eller gøre opmærksom på at der er kommet en hjælpepakke som kan være relevant osv.
Indledningsvist kan vi sørge for at de administrative opgaver som bogholderi/momsregnskab, lønindberetning og årsregnskab mv. bliver løst effektivt og i en sådan kvalitet, at der kan træffes beslutninger på baggrund af materialet.
Dernæst kan vi bidrage med rådgivning og sparring baseret på en bred faglig viden indenfor både IT-løsninger, øget effektivitet, stort branchekendskab, hjælp til finansieringsbehov, skatteoptimering mv.
Find en revisor, der passer til din opgave og behov. Udfyld blot vores formular, og udforsk vores store partner database. Gratis og uforpligtende.