Jeg har sikkert selv været igennem det som du sidder med lige nu. Du er ikke alene med dine frustrationer. Din situation er sikkert ret normal. Lad os tage en snak, måske kan jeg hjælpe.
De kunder som er kommet ind "fra gaden" har typisk haft et godt førstehåndsindtryk af min virksomhed og jeg har hjulpet dem i gang med at bruge de digitale værktøjer som jeg bruger.
Efter indkøring kan jeg rimeligt smertefrit udføre mit arbejde og levere de rapporter kunden ønsker. Jeg har kunder som har været hos mig i mange år, og det er måske for mig den største ros for mig. Vi har løbende dialog og positive samarbejder omkring regnskabet.
Kunderne er forskellige i størrelse og ser service som noget forskelligt. Det som er fælles er at vi har en positivt ladet dialog, på den måde kan vi bedst motivere hinanden til at komme i mål med deres behov.
Når det engang imellem skal gå stærkt, så bærer den positive dialog rigtigt meget i vores samarbejde med dig som kunde.
Det er vigtigt for mig at vi forstår hinanden, på den måde bliver dine forventninger også bedst mødt.
Ved at bruge digitale værktøjer på dokumentationsbyrden kan ejerledere slippe en del af tidsforbruget med at håndtere bilag på forskellige led i regnskabs processen.
Man kan eksempelvis spare tid på at håndtere visse betalinger, nemmere lønbehandling eller få et overblik over virksomhedens sundhed uden nødvendigvis have regnskabskompetencer.
Ved at sørge for at tallene har en god sikkerhed, fjerner vi utrygheden og giver mulighed for innovation
Find en revisor, der passer til din opgave og behov. Udfyld blot vores formular, og udforsk vores store partner database. Gratis og uforpligtende.