Din online kontorassistent henvender sig til små og mellemstore virksomheder, der har brug for periodisk assistance af få timers/dages varighed pr. måned. Din virksomhed betaler kun for den effektive arbejdstid til en pris, hvor alle kan være med.
Med uddannelser og erfaringer inden for IT, økonomi og engelsk/dansk kan Din online kontorassistent tilbyde assistance til de fleste opgaver, som små og mellemstore virksomheder ønsker hjælp til.
- Bogføring
- Månedsopgørelser
- Klargøring af årsrapporter
- Debitoropfølgning
- Løn
- Korrespondance (engelsk/dansk)
- Div. afstemninger
- Oversættelse (dansk/engelsk - engelsk/dansk)
- Hjælp til opstart af enkeltmandsvirksomhed:
Hvad gør jeg?
Hvordan kommer jeg i gang med selv at bogføre?
Hvordan bliver jeg registreret?
Hvad med min selvangivelse?
Kontakt mig gerne for at få en snak, så vi kan se, om vi er et match.
Ageras indsamler løbende bedømmelser på virksomheder. Bedømmelserne baseres på 5 forskellige parametre, hvorefter brugerens vurderinger sammenfattes til én samlet bedømmelse.
Britt fra din online kontorassistent har løst opgaverne i vort firma på bedste måde. Hun er professionel og behagelig at arbejde sammen med. Fleksibel, dygtig og hurtig og dermed billig, da vi kun betaler for de timer der er brugt.
Vi kan kun anbefale Din online kontor assistent som hjælp i virksomheden.