Repenso er stiftet af 3 revisorkollegaer i 2017 der valgte at bryde ud af en større revisionsvirksomhed og starte op for sig selv, i et ønske om at gøre en forskel for de små og mellemstore virksomheder. I Repenso bestræber vi os på, at fastholde de klassiske dyder inden for bogholderi og økonomistyring, hvor troværdighed og forståelse for kundens forretning er i højsædet. Disse dyder kombinerer vi med anvendelse af de nyeste og smarteste IT programmer til at skræddersy de bedste løsninger hos vores kunder.
Vi vil være den foretrukne rådgiver hos alle vi samarbejder med, og det opnår vi ved hele tiden at være relevante og hjælpe vores kunder til at flytte deres virksomhed.
På vores kontor i Skanderborg betjener vi primært kunder i Aarhus og Østjylland, men hjælper også vores søsterkontorer i Køge og i Grønland. Vi er et lille team bestående af:
Jesper der er kontorleder og primært beskæftiger sig med konvertering af IT systemer, konsulentydelser inden for regnskabsområdet samt salg og ledelse af kontoret.
Liane som er vores erfarne bogholder og dermed varetager alle de opgaver der ligger inden for daglig administration, bogføring, afstemning og rapportering på forskellige kunder ude og hjemme.
Cecilia der er vores alkmuligtvinde som kan lave hjemmesider, grafisk arbejde, bogholderi og mange andre anvendelige ting.
Vores primære fokus til opgaverne er at vi ønsker at være lokale og relevante for vores kunder, samtidig med at vi tilbyder moderne digitale løsninger. Vores ydelser er blandt andet:
- Outsourcing af bogholderiet
- Assistance med digitalisering af bilagshåndteringen
- Konsulentassistance inden for økonomi og regnskab
- Udlejning af interim medarbejder på bogholder, controller eller regnskabschefniveau
- Konsulentassistance inden for projektledelse på IT-økonomi projekter
- Konvertering af økonomisystemer, herunder med særlige kompetencer inden for Uniconta.
Vi består foruden vores kontor i Skanderborg, af kontorer i Køge og på Grønland. Vi interesserer og engagerer os i de nærområder hvor vi opererer og det er også her vi primært ønsker at finde vores kunder så vi kan være til stede og relevante for dem. Til sammen er vi næsten 20 medarbejdere, hvilket giver os et stort erfaringsgrundlag og netværk samt mulighed for at byde ind med yderligere kompetencer end dem vi har til rådighed på kontoret i Skanderborg, når det skulle være nødevendigt.
Ageras indsamler løbende bedømmelser på virksomheder. Bedømmelserne baseres på 5 forskellige parametre, hvorefter brugerens vurderinger sammenfattes til én samlet bedømmelse.
Meget kompetent og behagelig service fra Repenso. Stor viden og professionalisme i håndteringen af regnskab, budgetter mv. Desuden gode til sparring og vejledning inden for alle økonomiske aspekter.
- PhilipVi har brugt Repenso siden opstart af virksomheden, og brugt dem til at hjælpe med både praktiske og tekniske opgaver der ligger langt ud over almindelige bogholderi opgaver.
Alt lige fra opsætning af økonomisystem, lønningsbogholderi, sparring omkring og oprettelse budgetter for virksomheden til arbejdsflow i datahåndtering, samt daglig opfølgning og selvfølgelig bogføring.
Der er ikke en opgave der har været for stor eller for lille - og det er fantastisk at opleve, specielt som nystartet virksomhed.
Repenso udmærker sig i særdeleshed ved, at de involverer sig i virksomheden for at få indgående forståelse for de forskellige problemstillinger der kan være.
Så hvis du kan lide personlig service, enorm viden og ekspertise - samt et utrætteligt gå på mod for at løse opgaver, så kan jeg på det varmeste anbefale Repenso som partner.