4.77 / 10 bedømmelser

Stoisk

Anmod om et gratis tilbud
Beskriv din sag, således at Stoisk kan give dig et kvalificeret tilbud.

Jeg stiftede Stoisk i 2018 med formålet at hjælpe vores branche til at indse, at bæredygtighed, positiv dialog og digitalisering kan hjælpe vore regnskabskunder mere end de traditionelle revisionsydelser nogensinde har gjort på bagkanten af et regnskabsår og være med til at transformere branchen.

Jeg har valgt at bruge min interesse for digitale produkter til at hjælpe vore kunder og det gør at vi oplever kunder der skal bruge hjælp med at komme i gang med den digitale forvandling og at virksomheds overskud som regel bliver lidt større med Stoisk som regnskabspartner - men deres oplevelse er en friktionsløs dialog med mig, hvor de byrder der er pålagt ejer af virksomhed som regel bliver mindre og de kan bruge noget af den tid på innovation, familie eller hobbies.

Hvis du overvejer at blive kunde, så vil processen være at du skal få et førstehåndsindtryk som er positivt og såfremt den følelse sætter sig og de andre ting ellers også er et match, så vil det være oplagt at vi finder en løsning. Tillid er en stor faktor, du skal have det godt med at indgå samarbejdet.

De fleste af mine kunder er kunder i flere år efter samarbejdet er startet op. Når jeg engang imellem åbner op for nye kunder, så er det en begrænset mulighed for at komme med på en vækstrejse.

Som kunde hos Stoisk vil du opleve en moderne tilgang til bogholderi. Jeg prøver at få fjernet ting der kan forhindre en positiv dialog, så jeg kan koncentrere mig om at give dig som kunde en god oplevelse på et område som kan være frustrerende for nogle og en pine for andre.



Stoisk

Stengade 51B, 1. tv
3000 Helsingør
  • Revisor

  • Bogføring
  • Årsregnskab
  • Rådgivning
  • Lønhåndtering
  • Selvangivelse
  • Skatterådgivning
  • Revision

Kvalitet
Kontakt
Ekspertise
Tidsplan
Budget

Ageras indsamler løbende bedømmelser på virksomheder. Bedømmelserne baseres på 5 forskellige parametre, hvorefter brugerens vurderinger sammenfattes til én samlet bedømmelse.


Vi har valgt Stoisk som digital service leverandør og det fungerer godt med løbende bogføring.

Vi kan følge op på debitorer jævnligt, bruge arbejdet på at gennemføre betalinger med få klik og den månedlige bank afstemning giver et godt overblik over den likviditet der er tilgængelig til investeringer i virksomheden. Jeg har fået mere tid til at servicere mine kunder, og omsætningen er steget som et resultat af vores samarbejde.

- Erik Hansen
Bedømt d. 30/05/2024

Fantastisk Service!

Fantastisk Service!

- Tim Garbos
Bedømt d. 30/05/2024

STOISK er hvad man kan forvente og mere til.

Nikolaj formåede at svare på mine spørgsmål, give rådgivning og bemærke detaljer, der ellers ville være overset - det var hurtigt, professionelt og med god dialog undervejs. De varmeste anbefalinger.

- Isabella
Bedømt d. 30/05/2024

Fantastisk revisor og så professionel

Samtidig meget fornuftige priser. Der bliver fulgt op på alt, og han påtog sig for at hjælpe med at tjekke op på en boopgørelse, som var fyldt med fejl. Der bliver ryddet op i det hele - en opgave, som jeg aldrig ville kunne løse selv. Der var faktisk heller ikke andre, der ville påtage sig opgaven, så jeg er fortsat så taknemmelig og lettet. Fem stjerne er for lidt :)

- Bente With
Bedømt d. 30/05/2024

Nikolaj har formået at gøre noget ingen revisor har gjort før

Nikolaj har formået at gøre noget ingen revisor har gjort før, at få mig til at forstå hvordan tallene hænger sammen.

- Martin Kechayas
Bedømt d. 30/05/2024

STOISK ved Nikolaj Vincent Ankjærgaard yder vores forening Damgården en fantastisk, professionel og hurtig behandling

STOISK ved Nikolaj Vincent Ankjærgaard yder vores forening Damgården en fantastisk, professionel og hurtig behandling, hvorfor vi varmt anbefaler ham og virksomheden. Susan Antonsen Formand for Damgården

- Susan Antonsen - Foreningen Damgaarden
Bedømt d. 30/05/2024

Nikolaj har virkelig været god

Jeg manglede at lære nogle få ting for helt selv at kunne udføre al bogføring for vores firma, AM Partner, og dette hjalp Nikolaj mig med. Det tog kun nogle få timer, hvor vi mødtes, og han gav mig undervisning. Nu kan jeg både lave afstemning af bank, momsopgørelse og månedsafslutning, så jeg er så glad.
Nikolaj har virkelig været god til at få mig til at forstå, hvordan tingene i et mindre bogholderi hænger sammen. Jeg har ingen uddannelse indenfor bogholderi, men nu kan jeg klare det hele selv.

- Charlotte - AM Partner
Bedømt d. 30/05/2024

Perfect Service

Accurate

- Fares - Middle East Airlines
Bedømt d. 30/05/2024

Nikolaj hjalp os

Nikolaj hjalp os i en periode hvor vi havde barsel i vores administration. Han overlappede vores kreditor-bogholder, og overtog da hendes barsel senere blev forlænget. Han har også hjulpet med diverse controller opgaver og var også behjælpelig med flere kundehenvendelser fra vore lejere. Der var et godt forløb med rigtigt fint samarbejde.

- Søren - SG Nordic
Bedømt d. 30/05/2024

Nikolaj passede perfekt

Nikolaj passede perfekt ind med det samme og formåede at stabilisere kreditorfunktionen i overgangsperioden. Her gjorde han god brug af sin omfangsrige viden omkring Acubiz, Axapta, arbejdsgange og lige netop de digitale værktøjer, vi benytter os af. Han sørgede desuden for, at vores manualer og arbejdsprocesser nu står en tand skarpere og kører fuldstændig stabilt. Samtidig var han særdeles vellidt blandt vores medarbejdere.

- Phase One A/S
Bedømt d. 30/05/2024